Весна надихає мандрувати
Поділись власними ідеями щодо весняних подорожей та отримай подарунки!
Весна впевнено відновлює свої позиції та бере контроль над природою і людською свідомістю! Відчуття прекрасного загострюється і нас тягне кудись назустріч теплу і красі!

У цей магічний період, навіть коротенька мандрівка вихідного дня дозволить відчути красу природи, що прокидається. Тож не важливо, чи ви резервуєте авіквитки за океан, чи нагадуєте розклад приміських електричок в Карпати - поділіться власними ідеями з нами, щоб разом відкривати новий сезон активних мандрів.
Сніг сходить з гір поблизу хребта Свидовець у Карпатах у квітні 2017 року. Фото: Ярослав Туренко
Ідеї весняних мандрівок
Олеся Тимків
Дизайнер
Тільки приходить весна - я вже не можу сидіти в офісі. Те голубе небо, яскраве сонечко і свіже повітря мене просто з розуму зводять. Знаєте, дуже хочу побувати цього травня у Гданську. Подруга минулої весни їздила на фестиваль традиційної їжі туди – дуже сподобалося. Ну і море, шикарна архітектура… Десь в травні має бути європейська ніч музеїв, думаю, це має бути чарівно. Ось такі скромні плани :)
Олексій Чорній
журналіст
Відпочинок на затоці Бакота з сім'єю та друзями. Річка, якої так бракує у Львові, гарна природа, спокійно. А навіщо далеко їхати? Намети, вогнище, гітарка, дітлахам є де побавитися. Аби тільки до травневих свят прийшла справжня весна, бо щось трохи холодно.
Валерій Коваленко
Архітектор
Автостоп!! Весною - найкраще. Дуже кльово бачити, як прокидається природа навколо. Особливо у гірській місцевості. Бо поки стоїш на трасі, або вже в машині – роздивляєшся ці крутезні зміни. І люди якісь добріші, більше спілкуються, їх тягне поговорити і поділитися чимось життєвим в дорозі. Дуже відчувається, що все готується до насиченого літа. Мене такі подорожі додають драйву. Поки не маю чіткого маршруту але цієї весни точно поїду кудись далеко.
Затока Бакота на річці Дністер на межі Чернівецької та Хмельницької областей. Фото: Роман Балук
Балук Роман
Редактор журналу GorganyPRO
Весна для мене завжди час сплавів та рафтингу. Це короткий сезон, коли у горах тане сніг і річки стають найбурхливіші, а отже найцікавіші для екстримального рафтингу. Рекомендую спробувати рафтинг на річці Чорний Черемош у Карпатах. Можливості орендувати спорядження та організувати сплав там безліч.
Петро Лукасевич
Рекрутер
Як на мене міжсезоння - це найкращий час для не попсових подорожей. Адже у цей час найцікавіша природа. Можна взяти намет і ночувати в прямому сенсі у різних порах року протягом кількох днів. Мав такий досвід, наприклад, під час мандрівки у Марокко навесні минулого року. Це час коли в горах ще сніг, а внизу вже пустеля. Водночас навколо багато свіжої зелені а в океані вже можна плавати!
Квітка
Менеджер
Ви можете бути здивовані, але навесні я люблю їздити до моря! Так, засмагати на сонці у цей час ще не вийде, але мені цього і не потрібно. А от гуляти пустими тихими пляжами, зустрічати схід сонця на узбережжі, де нікого немає, жити в наметі на скелях над берегом... Оце справжня романтика! Тим більше, що немає літнього ажіотажу з траспортом і квитків в Одесу - безліч! Дуже рекомендую поїхати у віддалені прибережні села Лебедівка чи Миколаївка.
Рафтинг на Чорному Черемоші поблизу с. Дземброня, Івано-Франківської області. Фото: Роман Балук
Євгенія Мінаєва
Маркетинг директор Gorgany
Для мене весна - це про травневу сімейну традицію ходити в гори. Мені пощастило, бо в сім'ї дуже багато туристів. Тож фраза "ідемо на тиждень без смартфонів у відсутність цивілізації", - сприймається дуже позитивно. Особливо радію, коли зі мною їде сестра, бо ми з нею - команда. Змагання з орієнтування, веслування, походи - це для нас улюблений простір спілкування. Думаю,цього разу будемо позувати на фоні каміння десь у Шпицях ;)
Тарас
Програміст
Навесні дуже вдалий час для коротких поїздок у туристичні міста Європи, зокрема прибережні містечка. Це короткий період, коли вже досить тепло але юби туристів ще не заважають відчути справжню атмосферу. Можна спокійно випити кави десь на центральній площі Праги на, щойно розставлених столиках, і спостерігати як прокидається місто...
Стас
Керівник Gorgany Івано-Франківськ
Дводенні мандрівки з маленькою донечкою (2 рочки) - це виклик для нашої сім'ї цього літа. В минулому році ми підкорили Говерлу, Хом'як. Цього ж року хочемо пройти Чорногору від обсерваторії до Петроса. Літо має бути цікавим!! ;)
Один із хребтів Карпат. Фото: Артем Жуков
Олександр
Працює у ВП "Рівненська АЕС"
Через два тижні йдемо в урочище Тріщава (Сарненський р-н, Рівненська обл.), потім на травневі - болота й озера Полісся вздовж вузькоколійки Антонівка - Зарічне, та до озера Нобель. А через тиждень на скелі в Дениші.
Андрій Багрій
Програміст
Ми захопились горами зовсім нещодавно і для початку просто піднялись на витязі Захар Беркут. А потім ще трішки пішки і пікнік з неймовірним краєвидом - просто краса! Гори запали в душу і відтоді її не покидають. Донечці тільки виповнилось 5 тоді, але за тиждень ми знову повернулись, щоб залізти на невеличку гору де стоїть дерев'яний Захар Беркут. Далі була Лопата, Парашка, Пікуй, хребет Боржави з різними вершинами, Говерла. Наразі брак спорядження дозволяє ходити в гори тільки на день - далі спускаємось для ночівлі. Цього року доні буде 7 сподіваємось кількаденні походи їй сподобаються. Плануємо на Чорногору, Горгани, Свидовець. В нас неймовірна природа - тому сідайте на авто і починайте з маленького!
Дмитро
Зібрались з друзями у велопохід на травневі свята на острів Крит. Трохи холодне море але чудова погода для педалювання. Велосипед дозволяє охопити безліч чудових місць і насолодитись природою як вона є.
Велосипедні мандрівки на острові Крит. Фото: ruraltourismincrete.com
Василь Гупало
У травні я планую відвідати туристичний захід "Бограч #22", а після зустрічі, пройтись хребтом Явірник, по його кам'янистих вершинах. Наприкінці травня - на початку червня планую відвідати ПІМ та поглянути із вершини на дві країни! ;)
Олексій
Фотограф у Landscape photography
Традиційно вкатую у весну по багнюці на ровері, потім лізу в гори за снігом, бо зимою було мало! А у травні чкурну якнайдалі автостопом, бо тут ще й випадає мій день народження, а зустрічати його треба тільки в дорозі!!!
Дорога від Берліну до Оденсе. Автостоп в місцях де це робити не можна, сурові північні німці і цікаві водії. Чи часто вам доводилось їхати в, переробленій під дім на колесах, пожежній машині? З водієм який живе недалеко від Гамбурга в маленькому селі, та по дорозі заїздить на всі заправки та збирає автостопщиків? В нього навіть є книга для автостопщиків, а сам він 25 років тому їздив стопом по Скандинавії. Класний мужик і собака в нього супер. А ще поділюся лайфхаком від водія в Данії. Якщо ви один перетинаєте дансько-німецький кордон вас не перевірятимуть, тому ми вийшли з його машини в кілометрі від кордону, лишили там речі, він переїхав і чекав нас з іншого боку, а ми як місцеві перейшли пішки на нас навіть не глянули. І остання тачка дня - водій який працює тренером з БАМБІНТОНУ в Данії... Каже, що - це його хобі, яке приносить йому гроші. Він завіз нас в Оденсе і провів під будинок... А саме місто то Казка від Андерсена.
Альона
Менеджер з маркетингу
Весна — гарний час для подорожі на острів Сардинію. Найкращий для такої мандрівки період перед початком туристичного сезону, коли можна побачити справжнє життя. Острів вабить поєднанням скелястих гір та моря, розміреними незвичними містами з сієстою. Все що потрібно — це намет та карта острова ;)
Печера на пляжі Кала Луна на східному узбережжі Сардинії. Фото: labellavita.mywebpal.com
Світлана Герасименко
Хоч і живу в Івано-Франківську, але в гори почала ходити віднедавна. Спочатку було Яремче - Маковиця, полонини Багрівець, Торшукувата, Буковець, Чорногориця. В минулому році з донькою приєднали маршрути навколо Ворохти та перейшли з Яблунецького перевалу до цього містечка. А в цьому році плануємо в травні йти на Кукул та обов'язково влітку прогулятися Чорногірським хребтом. Карпати, чекайте на нас!
Віктор Маркітант
Вже з нетерпінням чекаю початок сезону походів, та різноманітних подорожей. І цей сезон розпочну з вело-походу Хмельницький - Чернівці. 350км чудових спусків, та таких "бажаних" підїомів :))) А далі буде ще цікавіше, бо пригоди лише починаються :)
Ігор
vjoumandry.blogspot.com
Якось так складається, що саме весною тривають одні з найцікавіших моїх мандрівок. Це та пора, коли у певних країнах вже не надто холодно та не надто спекотно, а в інших - перерва між зимовим та літнім сезонами відпочинку, через що туристів набагато менше. Із закордонних мандрівкок весною були Індія та Словаччина (2014), Киргизстан (2015), Альпи у Швейцарії та Італії (2016), Туреччина (перша у 2017, наступна - зовсім скоро). А поміж тим всім була ще й неймовірна кількість походів по рідних українських Карпатах і подорожей Україною, якій також є чим дивувати нас та іноземців. :)
Дмитро Сандул
Наступного тижня розпочнемо велосипедний похід по Українських Карпатах. Більше 800 км доріг, стежок, гірських схилів та бездоріжжя. Два двотисячника, два водоспади, гірські озера, монастарирі і "Памір". Від Буковинських Карпат до Західних Горганів і назад. Буде як завжди дуже весело і незабутньо =)
Гора Яйко Ілемське і Карпатах. Фото: facebook.com/anton.prokhorov
Павло Солдатов
Мандрую Карпатами вже майже 10 років . Але це був особливий похід . По-перше , це був другий похід для моєї дружини (перший був 13 років тому на Говерлу) , по-друге - сходження було в особливе місце , хребет Кострича . З полонини Веснарка , усіяною крокусами відкрився неймовірний вид майже на увесь Чорногірський хребет від Туркула до Петроса . Таким чином вдалося показати жінці гори і Говерлу зокрема зовсім з іншої сторони . Згадуючи назви всіх цих вершин й походи на них , відчував душевний спокій . Ми навіть не помітили , як пролетіли 2 години , але в нашій пам'яті надовго закарбувалася ця хвиля із Карпатських вершин ...
Володимир Гев'юк
Бариста
Закоханий в гори з 12 років, завдяки батькам, які ще з малечку привчали любити і оберігати нашу Землю і природу. Якось батьки подарували мені чотиримісний намет, великий 85-тилітровий рюкзак і спальник. В тому віці я тішився будь-яким подарункам, але я ще не усвідомлював як з того моменту буде змінюватись моє бачення і зростати любов то природи. На вихідні батько вирішив протестувати спорядження, і ми вже у Рахівській електричці вирішили піднятися на Ягідну гору (1216 м). Це була моя перша Карпатська вершина. Зійшли ми в селищі Микуличин і рушили в одноденний похід ( досі пам*ятається як я дитиную волочив того 85 літрового гіганта в який ми ще й кинули кавун, на всі відговорки батька: "Тобі буде важко, дай нам понести" , я наполегиво прямував далі ;). Кавун, звісно ж, на вершину нести ніхто не збирався, і ми посмакували ним біля лісу на початку маршруту. Мабуть більше половини дороги я йшов не закриваючи рота, все було таким чарівним. У природи немає нічого досконалого і водночас все ідеальне. Чисте повітря, зелений ліс, спів птахів... Що ще потрібно для відпочинку душі і тіла? На вершину ми піднялись близько 4 години і вирішили пообідати. Тоді я ще не знав які вершини я бачив - частину Чорногори (Петрос і Говерлу) Горгани (Синяк, Хом'як), вони були незабутьніми. Батько довго вагався і тут озвучив свою ідею, залишитись на ночівлю і випробувати намет. У цей момент я відчув себе найщасливішим хлопчиною на Землі! На Ягідній горі є колибка, метрів 100 від неї, на початку лісу ми розбили наш намет. Подушка з ялинкових гілок компенсувала нам відсутність карематів. Розпалили багаття і зрозуміли, що щастя не за горами, а в горах. Я ще ніколи не бачив такого красивого зоряного неба. Вранці ми з батьком ще й назбирали доволі багато грибів. Тож час повернення додому для мене був дуже важким, я не хотів покидати гори, але я собі пообіцяв, що саме з цього дня я буду любити, оберігати і найголовініше - завжди повертатись туди. З дуже багатьма хорошими людьми подружився в горах, дуже багато друзів відвів у гори, з який багато так само полюбили їх як і я. Гори це для мене друга сім'я, це моя стихія, це моє ВСЕ!
Поділитися власними ідеями
Напишіть кілька слів про власний досвід або найближчі плани мандрівок. Допоможемо один одному відкривати Україну та світ і отримувати задоволення від весняних мандрів!
Після модерації ваша історія буде доступна на цій сторінці, поряд з іншими. Найцікавіші історії можуть бути поширеними на нашій сторінці у Facebook.

Наприкінці весни ми зберемо усі опубліковані історії та розіграємо між авторами подарунки. Слідкуйте за новинами Gorgany.
Для проведення розіграшу подарунків ми будемо використовувати сервіс random.org. Переможці отримають мультифункціональні пов'язки, футболки та інші аксесуари.